Fokus Ninamedia Research-a je osluškivanje potreba naših klijenata i prilagođavanje našeg pristupa njihovim zahtevima kroz razvijenu istraživačku mrežu.Više o tome
Misija
Usluge
-
Kvantitativne metode
Kvantitativne metode imaju za cilj opis stanja ili ustanovljavanje uzročno-posledičnih odnosa između pojava. Rezultati se redukuju na brojčane pokazatelje, koji proizilaze iz statističke analize. Prikazuju se tabelarno ili dijagramom, na osnovu čega se pišu izveštaji.Više o tome
-
Kvalitativne metode
Kvalitativnim metodama istraživanja se vrši dublja analiza u odnosu na kvantitativne metode. Cilj im je detaljnije objašnjenje ponašanja i davanje odgovora na pitanje: "Zašto?".Više o tome
Zašto istraživanje tržišta i javnog mnjenja?
Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rešavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspešnosti poslovanja.
Istraživanja mogu da omoguće predviđanje promena, njihovo praćenje kroz vremenski period, kao i kontrolu istih. Usled turbulentnih promena na tržištu i jake konkurencije, zahteva se brza potraga za novim rešenjima da bi se razotkrile nepoznanice, a svakako najveća nepoznanica jeste potrošač...Više o tome
Klijenti o nama
ComTrade
Mislimo da nam Ninamedija vrlo pedantno i uredno dostavlja vredne nam informacije o našim marketinškim aktivnostma u štampanim medijima.