Misija

Mision

Fokus Ninamedia Research-a  je osluškivanje potreba naših klijenata i prilagođavanje našeg pristupa njihovim  zahtevima kroz razvijenu istraživačku mrežu.Više o tome

Usluge

  • Kvantitativne metode

    Kvantitativne metode imaju za cilj opis stanja ili ustanovljavanje uzročno-posledičnih odnosa između pojava. Rezultati se redukuju na brojčane pokazatelje, koji proizilaze iz statističke analize. Prikazuju se tabelarno ili dijagramom, na osnovu čega se pišu izveštaji.Više o tome

  • Kvalitativne metode

    Kvalitativnim metodama istraživanja se vrši dublja analiza u odnosu na kvantitativne metode. Cilj im je detaljnije objašnjenje ponašanja i davanje odgovora na pitanje: "Zašto?".Više o tome

Zašto istraživanje tržišta i javnog mnjenja?

WhyMarketResearch

Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rešavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspešnosti poslovanja.

Istraživanja mogu da omoguće predviđanje promena, njihovo praćenje kroz vremenski period, kao i kontrolu istih. Usled turbulentnih promena na tržištu i jake konkurencije, zahteva se brza potraga za novim rešenjima da bi se razotkrile nepoznanice, a svakako najveća nepoznanica jeste potrošač...Više o tome

Klijenti o nama

Srba Jovanović
Srba Jovanović
 

Ovog meseca navršava se sedam punih godina od kako sam imao prvu saradnju sa agencijom NinaMedia.

Sedam godina kontinuirane profesionalne saradnje, o kojoj mogu zaista da kazem samo najbolje. Bilo kada sam se nalazio na poziciji u Saveznoj vladi, ili u multinacionalnoj kompaniji, ili bio direktor u panevropskoj konsultantskoj kuci za odnose s javnošcu... u svakom radu za instituciju, organizaciju ili klijenta koji je podrazumevao izveštaje o medijskim objavama i analize medijskih sadrzaja - NinaMedia je bila pravi partner u našem poslu.

Pored onoga što je uobičajeni obim usluga i saradnje, ljudi u agenciji NinaMedia bili su uvek spremni da ponude mnogo više. Sa razumevanjem i svešću o značaju posla kojim se bavimo, kao i svoje uloge u brizi o reputaciji, neretko su nam pružali dodatne izveštaje, analize i statistike objava koje su prevazilazile i po kvalitetu i po sadržaju i po značaju ono što bi se moglo očekivati od agencije koja je počela sa samo press-klipingom...
Vrhunska usluga, vredni i susretljivi ljudi, brza reakcija, rezultati.

Sarađivao sam naravno i sa drugim sličnim agencijama, cenim ih i znam da svaka od njih ima svoju jedinstvenu vrednu karakteristiku koju druge nemaju. Ali, NinaMedia ima više vrednih karakteristika ukupno posmatrano od svih ostalih na našem trzištu, i to nije moj subjektivni osecaj ili mišljenje: to je rezultat analiza koje smo obavljali pred svaki izbor kliping agencije za odredjenog klijenta, ili odredjeni period.

NinaMedia je pokazala visoku svest o znacaju profesije i oblasti odnosa s javnošcu tako što je od osnivanja Društva Srbije za odnose s javnošcu ponudila svoj doprinos radeci medijski monitoring na sve teme od kljucnog znacaja za ovu oblast. I znam da to nije jedini primer njihovog doprinosa ovoj i drugim profesijama, privredi i društvu u celini.

Radujem se što vidim da kroz vreme rastu, napreduju i uvode nove servise, povecavaju broj zaposlenih i pružaju usluge nove generacije za sve veci broj zadovoljnih klijenata.

Zelim im još puno  uspeha i u buducnosti!

 
Arhiva preporuka

Klijenti