Promet nekretnina u martu je povećan za 25%
- 12.04.2021
- Izvor: Danas
- Isečci iz novina (1)
U Srbiji je u martu mesecu 2021. godine promet... Više o tome
CAWI (Computer aided web interviewing) je kvantitativna metoda istraživanja, koja se sprovodi uz pomoć računara, tako da ispitanik popunjava online anketu postavljenu na web sajt koji je specijalno dizajniran i postavljen za to istraživanje.
Brzo, pouzdano i tačno prikupljanje podataka je prednost online intervjua. Popunjavanjem upitnika na web sajtu ispitanik direktno unosi podatke u bazu, te nije potrbeno naknadno unošenje. Tok i redosled pitanja je unapred definisan kroz automatske filter opcije i zavisi od odgovora koji je ispitanik dao na prethodna pitanja. Na ovaj način su sprečene moguće logičke greške.
Prednost ovog vida intervjuisanja je i mogućnost postavljanja audio i vizuelnih materijala (slika, reklama, logo) na web sajt, kao i to što nije potrebno štampanje upitnika, telefoni, niti ostala prateća oprema, a ispitanik ima vremena i prostora da popuni online upitnik kad god želi, bez pritiska.
Ovom metodologijom je mnogo lakše prikupiti podatke iz udaljenih geografskih područija i lakše je doći do određenih ciljnih grupa (korisnici interneta, zaposlena populacija...)
Svaki unešen podatak automatski stiže na glavni server, što omogućuje praćenje kvota, tj efikasno praćenje uzorka i tokom trajanja intervjua.